keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Viimeinen päivä 2008.

Joko se vuosi meni? Käsittämättömän äkkiä. Paljon kaikenlaista tapahtui, mutta suurinta muutosta saan odottaa vielä ensi vuoden alkupuolelle asti. Kulta vaihtaa työpaikkaa ja sitä tässä jännitän maha solmussa. Se kun voi tuoda tullessaan muitakin mullistuksia. :) Joten hyvin mielin tänään otetaan tuleva vuosi vastaan, vaikka juhliminen jää vähemmälle, huomenna kun on työpäivä. :/

Lueskeltuani muiden blogeista vuoden neulerintaman "vuosiraportteja" ja ihmeteltyäni muiden tahtia, kuka teki 15 pipoa kuka 21, kaikkien muiden neuleiden ohella! Täytyy minun vaatimattomasti todeta neuloneeni tänä vuonna 6 paria villasukkia, 2 kaulahuivia, yksi shaali, noin 7 paria käsineitä ja 4 pipoa, kaksi hihatinta eikä yhtään paitaa. (Tosin kaksi paitaa on kesken) Noloa, mutta vetoan vaativaan nelivuorotyöhön joka on vienyt minusta mehut todella tehokkaasti. Ehkä ensi vuonna silläkin rintamalla edistytään. ;)

Tässä ekana ihanat sormikkaat täydellisestä langasta. Nämä ovat olleet valmit jo pari kuukautta mutten ole muistanut kuvata niitä. Käyttänyt olen sitäkin enemmän. :)

Sitten vanhat vihreät tumput jotka olen tehnut jo muutama vuosi sitten tuntemattomaksi jääneestä Novitan langasta. Nämä ovat ehdottomasti lempitumppuni, lanka kun muistaakseni oli villan ja puuvillan sekoitusta. Lämmitä muttei kutita. Niissä on parikin pahaa tekovirhettä, tuolloin kun vasta aloittelin neulomista. Olen halunnut jo pitkään tehdä näistä parannellut versiot ja kun Novitan kamppanjalanka Tiina osui eteeni tiesin sen olevan täydellisen vastaava lanka uusiin versioihin. Oikealla olevat lilat tumput ovat ihana lopputulos. *huokailua*


Viimeisenä minun oma norolankahuivini. Tämän tein itselleni, ensimmäinen tekeleeni kun meni lahjaksi ystävälle. Oikealla olevat kirjoneulekäsineet ja -tumput olen ostanut. Kirjoneule kun on akilleenkantapääni neulonnassa. Ehkä senkin vielä selätän ensi vuonna. Olen löytänyt loistavia ohjeita tämän vuoden mittaan ja viimeisin videonpätkä innosti todenteolla. Kunhan vaan saan kullan uusimman kaulahuivin valmiiksi ja viimeisimpiin sukkiin kantapäät. Omia malleja yhä pyörii mielessä, ne kun saisi sieltä vielä pois tuotteeksi asti. ;)


Hyvää Uutta Vuotta kaikille tutuille ja tuntemattomille!

Ei kommentteja: